DIY Vogue T-shirt (black 2015)

Hallo meiden,

Trouwgewijs heb ik weer de Vogue NL gekocht die een gratis tshirt aanbood bij de juni editie. (6,99 eur )

Zoals bij elk tshirt heb ik ook deze moeten veranderen wegens te groot en de belettering ”Nederland” waar ik niet zo van hou. (omdat ik van België ben)

*Hi girls,

Traditionwise I have bought the Vogue tshirt which came free in the june edition of the Vogue Netherlands. (6,99 eur)

Like with each tshirt I had to change it due to being too big and I don’t like the word ”Nederland” because I’m from Belgium.

IMG_1095IMG_1138

 

IMG_1110

Deze keer past de omtrek wel voor mij dus heb ik deze niet moeten versmallen, enkel de mouwen waren standaard zoals bij een mannen tshirt dus heb ik deze opgerold en vastgenaaid.

*This time the size fits so I didn’t need to re-size them, however the sleeves are like from a men tshirt so I have rolled it up and sewn it.

IMG_1098

IMG_1097

IMG_1101

Ik heb dit met de hand genaaid omdat de opgerolde stof dik is.
*I’ve sewn this by hand because the rolled up fabric is too thick.IMG_1099

Het verschil, links onaangeroerd en rechts opgerold vastgenaaid.

*The difference, on the left untouched and the right rolled up.

IMG_1103

Nu nog het land even wissen…

*Now let’s erase the country…

IMG_1111

Ik heb een permanent markeerstift gebruikt als basis om de witte letters te dekken.

*I’ve used a permanent marker to cover the white print.

IMG_1114

IMG_1115

Daarna gebruik ik Marabu Textil 3D uit mijn voorraad. Gewone textielverf werkt ook hoor!

* Then I used Marabu Textil 3D paint from my stash but normal textile paint will do just fine!IMG_1116

 

IMG_1118   IMG_1119

IMG_1120

Klaar is kees!

And I’m done!

IMG_1128

Hoe ik het graag stijl: met een uitgescheurde jeans en sneakers. Comfywear all the way!

*How I like to style it: with ripped jeans and sneakers. Comfywear all the way!

IMG_1147

IMG_1154

Tshirt: Vogue NL june 2015
Jeans: Coolcat
Trenchcoat: Newyorker
Sneakers: Geox
Wool scarf: Olivier Strelli
Trapeze handbag
Necklace: H&M

Bekijk hier hoe ik de grijze tshirt van 2014 heb bewerkt! Of de witte tshirt van 2013!

*Click here to see how I have embellished the grey tshirt from 2014! Or the white tshirt from 2013!

IMG_1169

 

IMG_1137

Heb je de Vogue gemist? Niet getreurd, in de juli editie van Elle België krijgt je voor 2 eur extra dit leuke grijze tshirt met het logo van Elle! Dit tshirt heb ik niet bewerkt, de hals valt zo ruim dat je het over 1 schouder krijgt, works for me!(6,90 eur)

*Did you miss the Vogue? Don’t worry, in juli edition of Elle Belgium you get a grey tshirt with the Elle logo for 2 eur extra.

I didn’t resize this, the neckline is so big you can put it over 1 shoulder so works for me! (6,90 eur)

elle

Tshirt: Elle Belgium juli 2015
Joggingpants: Kruidvat, retouche in XS
Glasses: Flair bril editie 16 juni 2015
Crème flambé cake made by my sister Sarah.

Enjoy the summer!

Greetings, Linda

 

Leave a Reply

  • Follow ATELIER LINDA TO on WordPress.com
